در کسب و کار های آنلاین جذب مشتری کمی تفاوت دارد! آیا شما برای جذب مشتری امتیازاتی دارید؟

مشتری به دلیل راحتی در گشت و گذار و سرعت بازبینی در محیط وب می تواند انتخاب های بیشتری را بررسی کند. گزینه های مورد نظر خود را یکی پس از دیگری مشاهده و در آخر از میان چندین هدف تنها یکی را پیروز میدان ببیند.

مطمئن باشید وقتی مشتری اولین ارتباط را با شما برقرار کرد تقریبا 70 درصد راه را رفته اید و تنها 30 درصد دیگر مانده تا مشتری شما را تایید کند. و این به آمادگی شما بستگی دارد.

آیا پس از ورود مشتری به وب سایت همه چیز حاضر است؟ شما در مقابل مشتری چگونه ظاهر می شوید؟

مشتری باید با برخورد اول مفید بودن فضا را حس کند، مشتری می خواهد حس برتر بودن را احساس کند و بداند شما به آن اهمیت می دهید، به مشتری ثابت کنید در کار خود متخصص هستید! ملایم و آماده مشتری را راهنمایی کنید از ابزار های مختلف استفاده کنید تا مشتری آن طور که مایل بود با شما ارتباط برقرار کند، گفتگوی آنلاین بهترین گزینه است.

مشتری را گیج نکنید، مشتری میخواهد شما به او بهترین راه را نشان دهید چون به شما اعتماد دارد. به مشتری نگوید خبرش را می دهم یا نمیدانم، شما باید برای هر پرسشی و درخواستی از طرف مشتری خود را آماده کنید.

بگذارید یک راز را با شما در میان بگذارم ، همیشه پاسخگو و آنلاین باشید! دنیای آنلاین دنیای اداری با ساعت مشخص نیست. دنیای وب 24 ساعته و بدون تعطیلی است. شما باید برای پاسخگویی به مشتری در زمان خارج از ساعت اداری سرمایه گذاری کنید ، حضور داشته باشید و هماهنگ شوید.

شرکت های بسیاری در ایران علی رغم تبلیغات خود و ادعایی که در مشتری مداری دارند در ساعات غیر اداری حضور موفقی ندارند.

فراموش نکنید پس از جذب مشتری آن را حفظ کنید به او احترام بگذارید و در هر شرایطی به خود اجازه برخورد غیر حرفه ای را با مشتری ندهید. یک مشتری ناراضی کسب و کار شما را نابود می کند.

نوشته های بالا تجربه ای دیگر از ما بود که با تحقیق در بازار ایران به صورت ساده بیان کردیم، ما برای نوشتن احتیاج داریم فضای حاکم را درک کنیم، ما گاهی مشتری می شویم و گاهی فروشنده.

تمامی مقالات منتشر شده با تحقیق و بررسی دقیق خواهند بود. تجربه شما چگونه است؟

1 Comment to “ مشتری را جذب کنید”

  1. میرالرحمن امیرپور says :پاسخ

    خیلی زیباست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *