تبلیغات در گوگل

بیلبورد تبلیغاتی، به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که معمولا در مکان های پر رفت و آمد مانند بزرگ راه ها و مترو های داخل شهری نصب و فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می‌گذارد.

انواع بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد تبلیغاتی که در مکان‌های بزرگ مثل بزرگ‌راه‌ها نصب می‌شوند که عمدتاً مستطیلی هستند.

بیلبورد تبلیغاتی که در پیاده‌روها نصب می‌شوند، چون فضای کمتری وجود دارد قطعشان عمودی است.

بیلبورد تبلیغاتی که در راهروها یا آسانسورها و… نصب شده است.

باید توجه داشت که قطع کار در نوع طراحی بیلبورد تبلیغاتی می‌تواند اثر داشته باشد. مثلاً در تابلوهای بزرگ که به آنها بیلبورد هم می‌گویند احتیاج نیست که حتماً رنگ‌هایی با کنتراست (تضاد) زیاد داشته باشیم.

نکته دیگر این است که ما در میادین یا پارک‌ها تابلوهایی می‌بینیم که خیلی حساب شده هم هستند ولی متاسفانه استفادهٔ نادرست از قطع‌های متفاوت و هم استفاده از داربست‌هایی نامناسب‌تر باعث سردرگمی بیننده و از بین رفتن سلامت بصری آن‌ها می‌شوند.

نکتهٔ بعدی این است که رساندن پیام در زمان کم، ارزش زیادی دارد. بخاطر همین موضوع نباید در طراحی بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی از عناصر تصویری زیادی استفاده کرد، مخصوصا در بزرگراه‌ها و مکانهای شلوغ، چون کسی که سوار ماشین است تا بیاید مفهوم تابلو را در آن شلوغی درک کند، عبور کرده و رفته است.

در هر صورت تنها طراحی بیلبورد تبلیغاتی با طرحی جذاب و خلاقانه می تواند بودجه شما به هدر ندهد، به خاطر داشته باشید اگر جایگاه بیلبورد در بهترین شرایط باشد اما طراحی تبلیغاتی آن نتواند پیام را با توجه به شرایط محیط ( شلوغی و سرعت عبور ) وفق دهد به احتمال زیاد هزینه های شما بیهوده خواهد بود.

ضمنا در انتخاب سناریو تبلیغاتی و طراح اثر دقت لازم را انجام دهید و صرف مشهور بودن یک طراح و یا یک آژانس تبلیغاتی آینده برند خود را به مخاطره نیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *