لوگو تک رنگ کاراکو

نگران نباشید همیشه رنگی خاص و بدون استفاده هم وجود دارد! حتما میپرسید چرا بدون مقدمه به اصل موضوع پرداختیم! ما معتقدیم برند شما تنها یک رنگ نیاز دارد.

از میان شرکت های مختلف که تنها با یک رنگ به برندینگ خود هویت دادند کدام را می شناسید؟

لوگو ایرانسل، بانک اقتصاد نوین، رایتل

استفاده از یک رنگ در طراحی لوگو

معمولا استفاده از یک رنگ در طراحی لوگو دردسر های بسیاری را مرتفع می کند ، مثلا تصور کنید حداقل از بلاتکلیفی در مورد انتخاب نوع رنگ طراحی ست اداری خلاص می شوید و می دانید کلا با یک رنگ برای طراحی ست اداری روبرو هستید این رنگ همان تم شماست ، رنگ سازمانی دقیقا چهره خوش آب و رنگ برند شماست.

البته با توجه به اینکه مرد ها رنگ شناس خوبی نیستند ( شوخی ) انتخاب یک رنگ در طراحی لوگو شناسایی آن را راحت تر می کند، از تجربه های بسیار عالی در انتخاب یک رنگ برای طراحی لوگو می توان انتخابات ریاست جمهوری ایران و استفاده از رنگ بنفش آقای حسن روحانی برای کمپین تبلیغاتی خود نام برد.

به نکته ای مهم توجه کنید : شرکت های بزرگ تنها به سود و فروش خود فکر نمی کنند آنها به میزان محبوبین برند خود نیز توجه بسیاری می کنند.

برند دارایی شماست به آن اهمیت دهید و اگر به فکر تازه کردن آن نبودید همین امروز آن را خاص کنید. یک لوگو بروز شده تازه به نظر می رسد و امتیازات بیشماری را برای شما فراهم می کند.

هزینه کردن برای طراحی لوگو یه ریسک نیست یک پس انداز است ، یک سرمایه گذاری در تجارت شماست، محبوبیت یک لوگو حرفه ای شما را در راه موفقیت همراهی می کند.

حال تصور کنید پس از به اصطلاح زرنگی بخواهید کمترین هزینه را در طراحی برند خود بکنید آن هم توسط افراد بدون تجربه و تازه کار ، افرادی که معمولا با جستجو در وب اقدام به کپی برندها می کنند! یا با استفاده از فونت های آماده همگانی یک لوگو درست می کنند، بعد از چند سال لوگوی فاقد استانداردها، چیپ و کپی از کار در آید چه حالی به شما دست می دهد؟ پیشنهاد ما به شما تغییر نگرش به این موضوع است.

در کلامی ساده یک لوگو ساده و حرفه ای برای خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *