تبلیغات خیلی خوبه اما این خوبی یک طرفه است! تبلیغات معمولا با انتخاب مردم نیست و اصولا افراد مختلف ترجیح می دهند آن چیزی را انتخاب کنند که دوستش دارند. روش های مختلف تبلیغات همه نتیجه محدود خود را دارند یک تبلیغات به ندرت می تواند جای خود را در خصوصی ترین جای زندگی افراد باز کند! اما دستمال کاغذی به راحتی توانسته جای مناسبی را برای خود دست و پا کند. یک دستمال کاغذی را تصور کنید؛ جایگاه مناسب آن روی میز است.

معمولا کالایی که نقش اساسی در زندگی روزمره مردم داشته باشد کمتر به عنوان مزاحم یا ابزار تبلیغاتی تلقی میشود راه حل های زیادی توسط کارشناسان حوزه تبلیغات برای دفع این باور مردم به کار گرفته شده که هر کدام نقص خود را داشته اند؛ راه حل هایی با عیب های غیر قابل توجیح مانند قیمت تمام شده تبلیغات، عمر کم، اشباه و چندین عیب دیگر!

اما در این بین استفاده از دستمال کاغذی تبلیغاتی همچنان بهترین راه حل برای نمایش برند به مخاطبین است.

چه خوبه اگر دستمال کاغذی تبلیغاتی مورد استفاده از چاپ با کیفیت و دستمال کاغذی مرغوب استفاده شده باشد، دقت داشته باشید استفاده از دستمال کاغذی مرغوب باعث می شود برند شما دوست داشتنی تر و این باور را در ذهن مخاطب ایحاد کند که محصول شما نیز مانند این هدیه تبلیغاتی با کیفیت و ماندگار است.

برای سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی ابتدا با توجه به هدف بازار و خدمات خود انتخاب کنید که آیا میخواهید در اتومبیل حضور داشته باشید یا در منزل!

دستمال کاغذی مخصوص اتومبیل که از 100 برگ اتومبیلی تا 200 برگ اتومبیلی می باشد بسته به بودجه شما قابل سفارش است و اگر قصد دارید در منزل و یا شرکت مشتری خود حضور داشته باشید می توانید از دستمال کاغذی تبلیغاتی 100 برگ رومیزی تا 300 برگ رومیزی را انتخاب و سفارش دهید!

توجه داشته باشید تعداد برگ های بیشتر یعنی دستمال کاغذی تبلیغاتی 300 برگ رومیزی مدت زمان حضور شما را مشخص می کند! پس با انتخابی هوشمندانه زمان حضور خود را نیز مشخص و سفارش خود را نهایی کنید.

البته انتخاب و سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی محدود به جعبه های دستمال کاغذی مستطیلی نیست، به این معنی که شما می توانید دستمال کاغذی تبلیغاتی خود را با طرحی سفارشی و اختصاصی تر نیز داشته باشید، ابعادی مناسب با نیاز شما و اگر محصول خاصی دارید با ماکت آن محصول نیز می توان دستمال کاغذی تبلیغاتی را سفارش دهید مانند دستمال کاغذی تبلیغاتی با ماکت ماشین لباسشویی

دستمال کاغذی تبلیغاتی برای شب یلدا

شب یلدا یک سنت دیرینه و ایرانی پرطرفدار در بین همه مردم ایران است و هر ساله به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.

معمولا در این شب کوچک ترهای فامیل به دیدن بزرگترهای فامیل می روند و بلندترین شب سال را شب زنده داری می کنند، حالا تصور کنید تعداد افراد خانواده بیشتر شده استفاده از میوه های خوشمزه مثل هندوانه و انار که بیشترین کاربرد را در این شب دارند بیشتر شده و نیاز به دستمال کاغذی نیز طبیعتا بیشتر می شود؛ فرصت خوبی است تا جای خود را در کنار خانواده ایرانی باز کنید و در کنار خوشحالی مردم شب شگفت انگیزی را داشته باشید.

سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی مرغوب و با تیراژ های مختلف با کیفیت بالا

این صفحه صرفا برای نمایش قدرت سئو ما می باشد لطفا جهت سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی تماس نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *