کارت ویزیت اعتبار کسب و کار شما محسوب می شود. چاپ یک کارت ویزیت خوب می تواند شما را از بقیه رقبا متمایز کرده و رونق باور نکردنی به تجارت شما ببخشد. تهیه و چاپ کارت ویزیت خوب شاید 7 ثانیه بیشتر به طول نکشد ولی تصوری که در ذهن مخاطب با همان کارت ایجاد می شود ابدی خواهد بود. اما راز یک کارت ویزیت موفق چیست؟

1. اندازه و رنگ

متمایز بودن و متفاوت بودن کارت شما اولویت اصلی می باشد. کارت تکراری ماندگاری در ذهن نخواهد داشت. اندازه یک کارت ویزیت باید استاندارد باشد که معمولا 85 در 55 mm می باشد. بیشتر اوقات طرح های ساده و در حین حال زیبا ماندگاری بیشتری می توانند داشته باشند. برای تک و متمایز بودن نیازی نیست دنبال طرح های خاص و پیچیده باشید یا با بیش از اندازه بزرگ یا کوچک کردن کارت ها بخواهید تک باشید، برعکس این کار جذابیت کار شما کاهش خواهد داد.

درباره رنگ نیز حتما سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که در لوگوی شما وجود دارند. سعی کنید بیش از 3 یا 4 رنگ استفاده نکنید.

2. اطلاعات اصلی کارت ویزیت

بعضی وقت ها نمی دانید چه نوع اطلاعاتی باید در این کار ذکر شود. تقریبا چیدمان اصلی همه کارت ویزیت ها یکسان می باشد. نام و نام خانوادگی، نوع کارتان، اطلاعات تماس و کد های QR حتما باید در این کارت ها ذکر شود.

3. اطلاعات روی کارت شما باید خوانا باشند.

دوست ندارید که خوانندگان هنگام خواندن اطلاعاتتان به زحمت بیفتند، این کار جذابیت کار شما را کم خواهد کرد. شماره تماس و ایمیل شما حتما باید خوانا باشد.

4. توضیح کامل درباره کسب و کار

کارت ویزیت شما شبیه شناسنامه می باشد و باید بتواند در یک نگاه کسب و کار شما را توصیف کند تا مشتری بداند شما دقیقا به چه کاری مشغول هستید. سعی کنید کوتاه و گویا توضیح دهید.

5. خلاق باشید.

خلاقیت در تهیه کارت ویزیت موفق حرف اول را میزند. سعی کنید طرح هایی را استفاده کنید که مخاطب را جذب کار شما بکند. به همین دلیل است که استفاده از رنگ ها و طراحی ها و حتی کلمات زیبا می تواند کمک فراوان بکند.

با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *