کارت ویزیت، پاکت نامه و سربرگ عناصر اصلی برای برند سازی شرکت ها می باشند. اگر شما دوست دارید کسب و کار موفقی داشته باشید حتما باید به این عناصر مهم و تاثیر گذاری آنها توجه داشته باشید. امروزه شرکت ها به اهمیت این موضوع پی برده اند و سعی دارند در این مسیر موفق عمل کنند. طراحی های موفق و خلاق می تواند در تصویر سازی کسب و کار شما نقش حیاتی ایفا کند. این عناصر عملکردی به مانند شناسنامه دارند. سازمان ها با استفاده هوشمندانه و خلاق از رنگ ها در کنار هم در لوگوی سازمان ها، خودکارها، پاکت های نامه، کارت پستال ها، سربرگ ها، کارت ویزیت ها و حتی سایت های مرتبط با اپلیکیشن های موبایل سعی دارند کسب و کار خود را ارتقاء و رشد دهند.

ویژگی یک برند خوب

پیام را واضح انتقال می دهد
اعتبار شما را تأیید می کند
به خریدان انگیزه می دهد
وفاداری خریداران را نسبت به محصول افزایش می دهد

اگر دوست دارید برند سازی موفقی داشته باشید، به نکات زیر توجه کنید:

کاغذ مصرفی

کیفیت بالای کاغذی که در این تبلیغات استفاده می شود اهمیت بالایی دارد. کیفیت در کار حرفه ای حرف اول را می زند. مشتری به راحتی می تواند تفاوت در کیفیت را احساس کند. همین موضوع، که به نظر شاید آنچنان هم حائز اهمیت نباشد، به راحتی می تواند نظر مشتری را درباره کسب و کار شما تغییر دهد.

فونت

بعضی از شرکت ها و کسب و کار ها فکر می کنند با استفاده از فونت های خاص و عجیب می توانند نظر مخاطب را به خود جلب کنند، در حالی که مشتری دوست دارد بتواند به راحتی اطلاعات را بخواند و از پیچیدگی زیاد بیزار است. سعی کنید فونت ها را زیاد تغییر ندهید. به جز در مواقع خاص، از بیش از سه نوع فونت استفاده نکنید، البته استثنا هم دارد. انتخاب یک فونت درست، مهمترین و البته مشکل ترین موضوع برای یک برند سازی می باشد.

رنگ

انتخاب رنگ درست و یا رنگ های درست کنار هم اهمیت بالایی در برند سازی موفق دارند. رنگ ها بیشتر مخاطب را به سوی خود جذب می کند و تاثیر گذاری خوبی دارد. انتخاب رنگ خوب نشانگر کیفیت خوب می باشد که ارزش گذاری کسب و کار را در ذهن مشتری تضمین می کند.

ارتباط با لوگو

هر کاری که می کنید و هر چیزی که انتخاب می کند باید مرتبط با لوگوی شما باشد. فونت، رنگ و اندازه باید با لوگو متناسب باشد. لوگوی شما حتما باید در تبلیغات شما دیده شود.

گرافیک و تصاویر

انتخاب عکس و تصویر یکی دیگر از اولویت های اصلی برای موفقیت می باشد. لوگوی شما باید درعکس و تصاویر انتخابی شما دیده شود. این تصاویر باید به محض اینکه دیده می شوند، برند شما را در ذهن مثبت بسازند.

2 Comments to “ کارت ویزیت ، پاکت نامه و سربرگ عناصر اصلی برند سازی”

  1. احمد جاوید says :پاسخ

    میخواهم یک لوگو برام بسازید.

    1. smile says :پاسخ

      سلام ، لطفا در تلگرام با این شماره در تماس باشید 09122126038

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *