هنر ساده

وبلاگ تازه ها و نوشته های هنر ساده

هنر یک راه حل برای تماس با دنیای بی معنی است.



یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول ، نام تجاری معتبر و هویت‌ ساز است. در بسیاری از بازارها،‌ نام تجاری هویت ویژه‌ای برای مالک محصول می‌آفریند و آنها را به گروه خاصی از جامعه پیوند می‌دهد. تملک و استفاده از محصولاتی که به طور متمایزی کیفیت و قیمت بالا به نام آنها پیوند خورده است،‌ خریدار را به طبقه پردرآمد جامعه منتسب می‌سازد.

راندن خودروی بنز و با بر مچ داشتن یک ساعت پنج هزار دلاری رولکس و یا بر سر کردن یک روسری اصیل با نام تجاری گوچی (Gucci)، نمونه‌هایی از مطلوبیت نام تجاری برتر است. از نظر روانشناسی این گونه کالاها علاوه بر کاربرد ظاهری، برای مشتری تشخص و اعتماد به نفس می‌آفریند و از این رو مشتری آماده است برای‌ آن بهای متفاوتی بپردازد. علاوه براین، نام تجاری برتر به طور ناخودآگاه برای مشتری به مفهوم کیفیت بهتر محصول است. مشتری با خرید یک محصول با نام برتر تجاری باور دارد که در مقابل پول خود چیز با ارزشی دریافت کرده است. مانند خریدن یک گوشی تلفن همراه با برند اپل با قیمتی چند برابر نمونه های موجود در بازار تلفن همراه.

به عنوان یک قاعده کلی،‌ نام تجاری قوی برای مردم به مفهوم کیفیت بهتر است. در برخی از حوزه‌های کسب و کار (به طور مثال لوازم آرایشی)، قدرت نام تجاری اهمیت بیشتری از کیفیت محصول دارد.

مفاهیم مذکور به روشنی اهمیت نام تجاری در خلق ارزش برای مشتری را نشان می‌دهند و چرایی پرداخت بیشتر مشتری برای نام تجاری برتر را آشکار می‌سازند. واقعیت این است که نام تجاری، همانند سرمایه، فناوری و مواد اولیه در ایجاد ارزش افزوده برای یک سازمان نقش دارد و از این رو مدیریت نام تجاری به یکی از مهمترین نقش های مدیران امروز تبدیل شده است. یکی از ابعاد جذاب مدیریت نام تجاری سنجش قدرت نام تجاری از طریق قیمت‌گذاری مالی است. همه ساله سازمان های متعددی در دنیا ارزش مالی نام تجاری شرکت های بزرگ را محاسبه می‌کنند و از آن طریق، قوی شدن (یا ضعیف شدن) نام تجاری در طول سال گذشته را نشان می‌دهند.



در کسب و کار های آنلاین جذب مشتری کمی تفاوت دارد! آیا شما برای جذب مشتری امتیازاتی دارید؟

مشتری به دلیل راحتی در گشت و گذار و سرعت بازبینی در محیط وب می تواند انتخاب های بیشتری را بررسی کند. گزینه های مورد نظر خود را یکی پس از دیگری مشاهده و در آخر از میان چندین هدف تنها یکی را پیروز میدان ببیند.

مطمئن باشید وقتی مشتری اولین ارتباط را با شما برقرار کرد تقریبا 70 درصد راه را رفته اید و تنها 30 درصد دیگر مانده تا مشتری شما را تایید کند. و این به آمادگی شما بستگی دارد.

آیا پس از ورود مشتری به وب سایت همه چیز حاضر است؟ شما در مقابل مشتری چگونه ظاهر می شوید؟

مشتری باید با برخورد اول مفید بودن فضا را حس کند، مشتری می خواهد حس برتر بودن را احساس کند و بداند شما به آن اهمیت می دهید، به مشتری ثابت کنید در کار خود متخصص هستید! ملایم و آماده مشتری را راهنمایی کنید از ابزار های مختلف استفاده کنید تا مشتری آن طور که مایل بود با شما ارتباط برقرار کند، گفتگوی آنلاین بهترین گزینه است.

مشتری را گیج نکنید، مشتری میخواهد شما به او بهترین راه را نشان دهید چون به شما اعتماد دارد. به مشتری نگوید خبرش را می دهم یا نمیدانم، شما باید برای هر پرسشی و درخواستی از طرف مشتری خود را آماده کنید.

بگذارید یک راز را با شما در میان بگذارم ، همیشه پاسخگو و آنلاین باشید! دنیای آنلاین دنیای اداری با ساعت مشخص نیست. دنیای وب 24 ساعته و بدون تعطیلی است. شما باید برای پاسخگویی به مشتری در زمان خارج از ساعت اداری سرمایه گذاری کنید ، حضور داشته باشید و هماهنگ شوید.

شرکت های بسیاری در ایران علی رغم تبلیغات خود و ادعایی که در مشتری مداری دارند در ساعات غیر اداری حضور موفقی ندارند.

فراموش نکنید پس از جذب مشتری آن را حفظ کنید به او احترام بگذارید و در هر شرایطی به خود اجازه برخورد غیر حرفه ای را با مشتری ندهید. یک مشتری ناراضی کسب و کار شما را نابود می کند.

نوشته های بالا تجربه ای دیگر از ما بود که با تحقیق در بازار ایران به صورت ساده بیان کردیم، ما برای نوشتن احتیاج داریم فضای حاکم را درک کنیم، ما گاهی مشتری می شویم و گاهی فروشنده.

تمامی مقالات منتشر شده با تحقیق و بررسی دقیق خواهند بود. تجربه شما چگونه است؟



کارت ویزیت، پاکت نامه و سربرگ عناصر اصلی برای برند سازی شرکت ها می باشند. اگر شما دوست دارید کسب و کار موفقی داشته باشید حتما باید به این عناصر مهم و تاثیر گذاری آنها توجه داشته باشید. امروزه شرکت ها به اهمیت این موضوع پی برده اند و سعی دارند در این مسیر موفق عمل کنند. طراحی های موفق و خلاق می تواند در تصویر سازی کسب و کار شما نقش حیاتی ایفا کند. این عناصر عملکردی به مانند شناسنامه دارند. سازمان ها با استفاده هوشمندانه و خلاق از رنگ ها در کنار هم در لوگوی سازمان ها، خودکارها، پاکت های نامه، کارت پستال ها، سربرگ ها، کارت ویزیت ها و حتی سایت های مرتبط با اپلیکیشن های موبایل سعی دارند کسب و کار خود را ارتقاء و رشد دهند.

ویژگی یک برند خوب

پیام را واضح انتقال می دهد
اعتبار شما را تأیید می کند
به خریدان انگیزه می دهد
وفاداری خریداران را نسبت به محصول افزایش می دهد

اگر دوست دارید برند سازی موفقی داشته باشید، به نکات زیر توجه کنید:

کاغذ مصرفی

کیفیت بالای کاغذی که در این تبلیغات استفاده می شود اهمیت بالایی دارد. کیفیت در کار حرفه ای حرف اول را می زند. مشتری به راحتی می تواند تفاوت در کیفیت را احساس کند. همین موضوع، که به نظر شاید آنچنان هم حائز اهمیت نباشد، به راحتی می تواند نظر مشتری را درباره کسب و کار شما تغییر دهد.

فونت

بعضی از شرکت ها و کسب و کار ها فکر می کنند با استفاده از فونت های خاص و عجیب می توانند نظر مخاطب را به خود جلب کنند، در حالی که مشتری دوست دارد بتواند به راحتی اطلاعات را بخواند و از پیچیدگی زیاد بیزار است. سعی کنید فونت ها را زیاد تغییر ندهید. به جز در مواقع خاص، از بیش از سه نوع فونت استفاده نکنید، البته استثنا هم دارد. انتخاب یک فونت درست، مهمترین و البته مشکل ترین موضوع برای یک برند سازی می باشد.

رنگ

انتخاب رنگ درست و یا رنگ های درست کنار هم اهمیت بالایی در برند سازی موفق دارند. رنگ ها بیشتر مخاطب را به سوی خود جذب می کند و تاثیر گذاری خوبی دارد. انتخاب رنگ خوب نشانگر کیفیت خوب می باشد که ارزش گذاری کسب و کار را در ذهن مشتری تضمین می کند.

ارتباط با لوگو

هر کاری که می کنید و هر چیزی که انتخاب می کند باید مرتبط با لوگوی شما باشد. فونت، رنگ و اندازه باید با لوگو متناسب باشد. لوگوی شما حتما باید در تبلیغات شما دیده شود.

گرافیک و تصاویر

انتخاب عکس و تصویر یکی دیگر از اولویت های اصلی برای موفقیت می باشد. لوگوی شما باید درعکس و تصاویر انتخابی شما دیده شود. این تصاویر باید به محض اینکه دیده می شوند، برند شما را در ذهن مثبت بسازند.



رابطه طراحی لوگو و فروش بیشتر

ما به شما می گوییم چطور یک طراحی زیبای برند می تواند از هدر رفتن پول شما هنگام تبلیغات جلوگیری کند!

به نمایش گذاشتن یک تبلیغ به غیر از اینکه برای شما سود خواهد داشت و مشتریان شما بیشتر می شود یک منفعت دیگر نیز دارد. هنگامی که شما برای محصول یا کسب و کار خود تبلیغ می کنید در حقیقت تمامی پرداخت های خود را به حساب سرمایه گذاری دراز مدت برند خود واریز کرده اید.

مخاطبان شما هویت شما را میبینند آن را به خاطر می سپارند و به عنوان یک پیشنهاد خرید در آینده از آن استفاده خواهند کرد. حال اگر برند شما بهترین باشد این سرمایه گذاری بیشتر و بهتر پاسخ می دهد.

رابطه بین یک برند عالی و یک فروش عالی تر بسیار عمیق و ثابت شده است. هنگامی که افراد بسیاری با روی کار آمدن محصولی جدید از یک کمپانی معروف برای خرید آن صف می کشند و چند ماهی مشغول صحبت در مورد آن هستند. سیاست های کلی و برنامه ریزی شده ای که منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

اما تصور کنید همان شرکت معروف برند خود را به راحتی و بدون در نظر گرفتن جایگاه برند خود تغییر و مجدد طراحی کند ، این کار تقریبا باعث ریزش 95 درصد از مشتریانی می شود که با آن برند و یا لوگو ارتباط برقرار کرده بودند. بهتر است با مشورت و برخورد علمی تر راه ساده تر و بی خطرتری مانند بازسازی و بروزرسانی برند یا لوگو را انجام دهند تا شاید بر خلاف ریزش مشتری رابطه بین مشتری و برند را محبوب تر و جدی تر کنند.

متاسفانه بسیار دیده شده شرکت ها بدون در نظر گرفتن جایگاه برند و لوگو اقدام به تغییر سریع و سلیقه ای برند خود می کنند. تغییر برند یا لوگو باید با مراجعه به تاریخچه برند در طول عمر فعالیت خود صورت گیرد بازسازی لوگو و آرم بسیار سخت و ریسک آن به قیمت از دست دادن مشتریان خواهد شد. در انتخاب شرکت های برندینگ و طراحان لوگو و آرم دقت کنید شرکت ها و افرادی با لیست قیمت های ارزان را فراموش کنید و بد نیست نگاهی به کارنامه شرکت انداخته و تصمیم محکمی بگیرید. تمام تلاش خود را برای داشتن یک برند زیبا ، ساده و گویا کرده و از بی نقص بودن آن اطمینان حاصل کنید.

توجه داشته باشید یک عمر برند یک عمر فروش یک عمر با مشتری



کارت ویزیت اعتبار کسب و کار شما محسوب می شود. چاپ یک کارت ویزیت خوب می تواند شما را از بقیه رقبا متمایز کرده و رونق باور نکردنی به تجارت شما ببخشد. تهیه و چاپ کارت ویزیت خوب شاید 7 ثانیه بیشتر به طول نکشد ولی تصوری که در ذهن مخاطب با همان کارت ایجاد می شود ابدی خواهد بود. اما راز یک کارت ویزیت موفق چیست؟



اگر شما در حال طراحی یک پوستر خوب هستید تنها چیزی که باقی می ماند تمرکز بر روی هدف اصلی پوستر و کاربرد آن است.
مثلا در طراحی پوستر مسابقات مزرعه پرورش اسب شریف همانطور که از نام آن پیداست مسابقات اسبدوانی در مسیری مشخص است. به همین علت در طراحی پوسترتبلیغاتی ابتدا اتصال جاده به نماد شروع آن بود تا فضای واقعی را به فضای گرافیکی ارتباط دادیم.

طرح پوستر مسابقات اسب دوانی
طرح پوستر مسابقات اسب دوانی

استفاده از تایپوگرافی عالی و بازی با فونت میترا سری B و تنها تغییر اندازه آن فونت در بزرگ نمایی عنوان نقش مهمی ایفا کرد. همچنین با اضافه کردن فونت یکان سری B با فضای تو خالی کار را جذاب تر کرد اما توجه داشته باشید این خالی کردن فضای داخل فونت باعث شده کمی از سنگینی حجم نوشته ها گرفته شود تا بتوان نوشته هایی با اندازه کوچکتر را استفاده نمود.

اندازه رنگ و گرماژ استاندارد پوستر

در ابتدا شما باید تصمیم بگیرید که چه طراح، اندازه و شکلی برای استفاده پوستر خود نیاز دارید، پوستر بدون خط تا و یکرو است اندازه در ساخت پوستر با یک ایده عالی همیشه  مورد توجه بوده به ویژه هنگامی که هدف از طراحی ارتباط با چند کانال است، مورد اهمیت قرار می دهد. هنگامی که شما در حال ایجاد پوستر های مختلف در شکل و اندازه هستید فراموش نکنید هدف اصلی در طراحی انتقال اطلاعات و پیام است چاپ با رنگ های شفاف، کاغذ با گرماژ مناسب می تواند پوستری به یاد ماندنی و موفق را خلق کند!

اندازه های محبوب چاپ پوستر شامل A2 (594mm X 420mm)، A3 (420mm X 297mm) و A4 (297mm X 210mm) هستند.

آیا تصویر بزرگ و یا تیتر چالش برانگیز برای یک پوستر خوب است؟

تیتر جاذب و یا تصویر بزرگ بسیار خوب است اما در ابتدا شما نیاز دارید مخاطبان خود را پیدا کنید اگر آن را برای بچه ها طراحی می کنید شاید تصویر و یا آرم خوب باشد اما برای بزرگسالان متون و یا نقل قول شرکت یا رویداد یا مبارزات انتخاباتی بسیار بهتر است. اگر شما در حال ساخت یک پوستر که قرار است در یک محل عمومی نمایش داده شود هستید باید از دور ظرف مدت چند ثانیه هدف مشخص و روشن باشد

تعادل را بین متن و گرافیک رعایت کنید، مخلوط بزرگ از تصویر و اطلاعات در پوستر باعث می شود رساندن پیام بسیار آسان تر شود. استفاده از فضای خلوت و خلاقانه برای رساندن اطلاعات و پیام پوستر بسیار عالی است چون چشم در فضای خالی استراحت و به دنبال پیام شما هدایت می شود، اینکه شما هزینه چاپ پوستر را تنها دلیل پر کردن فضای موجود برای طراحی کنید کاملا اشتباه است.

“پشت یک پوستر خوب باید یک پیام و یا ایده باشد.”

طراحی و چاپ پوستر با ابعاد استاندارد و ایده های جذاب را از سورن مدیا بخواهید.



تبلیغات خیلی خوبه اما این خوبی یک طرفه است! تبلیغات معمولا با انتخاب مردم نیست و اصولا افراد مختلف ترجیح می دهند آن چیزی را انتخاب کنند که دوستش دارند. روش های مختلف تبلیغات همه نتیجه محدود خود را دارند یک تبلیغات به ندرت می تواند جای خود را در خصوصی ترین جای زندگی افراد باز کند! اما دستمال کاغذی به راحتی توانسته جای مناسبی را برای خود دست و پا کند. یک دستمال کاغذی را تصور کنید؛ جایگاه مناسب آن روی میز است.

معمولا کالایی که نقش اساسی در زندگی روزمره مردم داشته باشد کمتر به عنوان مزاحم یا ابزار تبلیغاتی تلقی میشود راه حل های زیادی توسط کارشناسان حوزه تبلیغات برای دفع این باور مردم به کار گرفته شده که هر کدام نقص خود را داشته اند؛ راه حل هایی با عیب های غیر قابل توجیح مانند قیمت تمام شده تبلیغات، عمر کم، اشباه و چندین عیب دیگر!

اما در این بین استفاده از دستمال کاغذی تبلیغاتی همچنان بهترین راه حل برای نمایش برند به مخاطبین است.

چه خوبه اگر دستمال کاغذی تبلیغاتی مورد استفاده از چاپ با کیفیت و دستمال کاغذی مرغوب استفاده شده باشد، دقت داشته باشید استفاده از دستمال کاغذی مرغوب باعث می شود برند شما دوست داشتنی تر و این باور را در ذهن مخاطب ایحاد کند که محصول شما نیز مانند این هدیه تبلیغاتی با کیفیت و ماندگار است.

برای سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی ابتدا با توجه به هدف بازار و خدمات خود انتخاب کنید که آیا میخواهید در اتومبیل حضور داشته باشید یا در منزل!

دستمال کاغذی مخصوص اتومبیل که از 100 برگ اتومبیلی تا 200 برگ اتومبیلی می باشد بسته به بودجه شما قابل سفارش است و اگر قصد دارید در منزل و یا شرکت مشتری خود حضور داشته باشید می توانید از دستمال کاغذی تبلیغاتی 100 برگ رومیزی تا 300 برگ رومیزی را انتخاب و سفارش دهید!

توجه داشته باشید تعداد برگ های بیشتر یعنی دستمال کاغذی تبلیغاتی 300 برگ رومیزی مدت زمان حضور شما را مشخص می کند! پس با انتخابی هوشمندانه زمان حضور خود را نیز مشخص و سفارش خود را نهایی کنید.

البته انتخاب و سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی محدود به جعبه های دستمال کاغذی مستطیلی نیست، به این معنی که شما می توانید دستمال کاغذی تبلیغاتی خود را با طرحی سفارشی و اختصاصی تر نیز داشته باشید، ابعادی مناسب با نیاز شما و اگر محصول خاصی دارید با ماکت آن محصول نیز می توان دستمال کاغذی تبلیغاتی را سفارش دهید مانند دستمال کاغذی تبلیغاتی با ماکت ماشین لباسشویی

دستمال کاغذی تبلیغاتی برای شب یلدا

شب یلدا یک سنت دیرینه و ایرانی پرطرفدار در بین همه مردم ایران است و هر ساله به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.

معمولا در این شب کوچک ترهای فامیل به دیدن بزرگترهای فامیل می روند و بلندترین شب سال را شب زنده داری می کنند، حالا تصور کنید تعداد افراد خانواده بیشتر شده استفاده از میوه های خوشمزه مثل هندوانه و انار که بیشترین کاربرد را در این شب دارند بیشتر شده و نیاز به دستمال کاغذی نیز طبیعتا بیشتر می شود؛ فرصت خوبی است تا جای خود را در کنار خانواده ایرانی باز کنید و در کنار خوشحالی مردم شب شگفت انگیزی را داشته باشید.

سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی مرغوب و با تیراژ های مختلف با کیفیت بالا

این صفحه صرفا برای نمایش قدرت سئو ما می باشد لطفا جهت سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی تماس نگیرید.


print-cart-visit-1200x800.jpg

چاپ کارت ویزیت تهران

کارت ویزیت شما بازتابی از شما و کسب و کار شما است. این فضای کوچک تاثیر بزرگی دارد. یکی از مهم ترین مراحل به وجود آوردن کارت ویزیت فرایند طراحی گرافیکی است.

نام تجاری شما باید در طراحی کارت ویزیت به خوبی منعکس شود. آیا شما یک طراحی براق و ساده می خواهید و یا یک کارت ویزیت متفاوت و عالی، تیم ما با درک اهمیت کیفیت چاپ کارت ویزیت کاملا طرح کارت ویزیت را بر اساس استانداردهای چاپ طراحی می کند.

ما ایده ها و دیدگاه های شما را برای به وجود آوردن یک کارت ویزیت موثر که بهترین راه برای نشان دادن کسب و کار شما است را ایجاد می کنیم. شاید شما در حال حاضر یک ایده از آنچه که در کار خود می گذرد دارید و فقط نیاز به اضافه کردن جزئیات ظریف دارید، ما می توانیم به شما کمک کنیم.

قیمت چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت های ویزیت یکی از تخصص های ما است هزینه های چاپ کارت ویزیت با توجه به جنس و عوامل دیگر مانند نوع برش با هر نیاز و بودجه می باشد. اگر شما نیاز به کمک و راهنمایی در مورد چاپ کارت ویزیت در سراسر جهان دارید! راه حل های چاپ را از ما بخواهید.

همه کارت های در دسترس ما طیف وسیعی از سلیقه ها، کیفیت بالا حتی در محدوده سبز و قابلیت بازیافت هستند.

چاپ کارت ویزیت های استاندارد

کارتی در ابعاد استاندارد 6×9 سانتیمتر است که بر روی مقوا با گراماژ گوناگون ارائه می شود. کارت ویزیت در حقیقت نخستین مانور تبلیغاتی برای یک موضوع است. (بویژه برای اشخاص حقیقی) عناصر بصری که بطور معمول در کارت ویزیت قابلیت حضور دارند عبارتند از: نشانه و عنوان، مختصری از محدوده فعالیت و نشانی. افقی یا عمودی بودن کارت ویزیت بستگی به چگونگی تصاویر و نوشتار آن دارد. در طراحی گرافیک کارت باید محدوده ای خالی از عناصر نوشتاری و تصویری پیش بینی شود تا گرفتن کارت از آن قسمت انجام گیرد.

استاندارد های طراحی و چاپ کارت ویزیت

اندازه قلم ها در کارت ویزیت غالباً از 12 پوینت بیشتر نخواهد بود. همچنین تنوع استفاده از فونت های گوناگون به نسبت سربرگ متداول تر خواهد بود، اگرچه باید توجه داشت این تنوع استفاده، نباید بیش از 2 تا 3 فونت باشد، ضمن آنکه تمامی آنها نیز باید با یکدیگر مشابهت بصری داشته باشند.

استفاده از عکس های با جزئیات، بدلیل عدم امکان بزرگ نمایی آنها، کمتر توصیه می شود. کارت ویزیت نیز متناسب با محدوده فعالیت موضوع و نظر سفارش دهنده قابلیت حرکات فانتزی را خواهد داشت (به استثنای ادارات دولتی).

اگر چه ابعاد کارت ویزیت بیشتر بصورت استاندارد استفاده می شود ولی در صورتی که کارت بصورت عمودی طراحی شود، کاستن از پهنای کارت (2 تا 4 میلیمتر) سبب زیباتر شدن قطع خواهد شد.توجه به تراز کردن انتها و ابتدای خطوط و نوشتار با یکدیگر و با تصاویر و فرم ها می تواند گرافیک کارت را قوام بخشد و بر زیبایی چیدمان بیفزاید.

چاپ کارت ویزیت های استثنایی در سراسر کشور

در سراسر جهان راه حل های چاپ با کیفیت، طراحی کارت ویزیت و قیمت مناسب چاپ را در ایران ارائه کرده ایم. از آنجا که آغاز به کار ما در سال 1995 است چاپ و کارت های ویزیت استثنایی در سراسر کشور و جهان تحویل داده ایم.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات چاپ کارت ویزیت کسب کنید، لطفا همین امروز تماس بگیرید.


negarbafan-1200x707.jpg

رابطه طراحی لوگو و فروش بیشتر با طراح حرفه ای لوگو چیست؟

ما به شما می گوییم چطور یک طراح حرفه ای لوگو با طراحی زیبای برند می تواند از هدر رفتن پول شما هنگام تبلیغات جلوگیری کند!