رابطه طراحی لوگو و فروش بیشتر با طراح حرفه ای لوگو چیست؟

ما به شما می گوییم چطور یک طراح حرفه ای لوگو با طراحی زیبای برند می تواند از هدر رفتن پول شما هنگام تبلیغات جلوگیری کند!

به نمایش گذاشتن یک تبلیغ به غیر از اینکه برای شما سود خواهد داشت و مشتریان شما بیشتر می شود یک منفعت دیگر نیز دارد. هنگامی که شما برای محصول یا کسب و کار خود تبلیغ می کنید در حقیقت تمامی پرداخت های خود را به حساب سرمایه گذاری دراز مدت برند خود واریز کرده اید.

مخاطبان شما هویت شما را میبینند آن را به خاطر می سپارند و به عنوان یک پیشنهاد خرید در آینده از آن استفاده خواهند کرد. حال اگر برند شما بهترین باشد این سرمایه گذاری بیشتر و بهتر پاسخ می دهد.

رابطه بین یک برند عالی و یک فروش عالی تر

رابطه بین یک برند عالی و یک فروش عالی تر بسیار عمیق و ثابت شده است. هنگامی که افراد بسیاری با روی کار آمدن محصولی جدید از یک کمپانی معروف برای خرید آن صف می کشند و چند ماهی مشغول صحبت در مورد آن هستند. سیاست های کلی و برنامه ریزی شده ای که منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

اما تصور کنید همان شرکت معروف برند خود را به راحتی و بدون در نظر گرفتن جایگاه برند خود تغییر و مجدد طراحی کند ، این کار تقریبا باعث ریزش 95 درصد از مشتریانی می شود که با آن برند و یا لوگو ارتباط برقرار کرده بودند.

بهتر است با مشورت و برخورد علمی تر راه ساده تر و بی خطرتری مانند بازسازی و بروزرسانی برند یا لوگو را انجام دهند تا شاید بر خلاف ریزش مشتری رابطه بین مشتری و برند را محبوب تر و جدی تر کنند.

انتخاب طراح حرفه ای لوگو

متاسفانه بسیار دیده شده شرکت ها بدون در نظر گرفتن جایگاه برند و لوگو اقدام به تغییر سریع و سلیقه ای برند خود می کنند. تغییر برند یا لوگو باید با مراجعه به تاریخچه برند در طول عمر فعالیت خود صورت گیرد بازسازی لوگو و آرم بسیار سخت و ریسک آن به قیمت از دست دادن مشتریان خواهد شد.

در انتخاب شرکت های برندینگ و طراحان لوگو و آرم دقت کنید شرکت ها و افرادی با لیست قیمت های ارزان را فراموش کنید و بد نیست نگاهی به کارنامه شرکت انداخته و تصمیم محکمی بگیرید. تمام تلاش خود را برای داشتن یک برند زیبا ، ساده و گویا کرده و از بی نقص بودن آن اطمینان حاصل کنید.

مشورت با طراح حرفه ای لوگو علی رغم در نظر گرفتن منافع شما بصورت حرفه ای برای آینده شغلی شما تصمیم میگیرد

توجه داشته باشید یک عمر برند یک عمر فروش یک عمر با مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *